Jak pracujeme

bzcompany podpora
Podpora

Volejte po-pá 8:00 - 17:00

774 700 765

podpora@bzcompany.cz


Všechny dotazy a požadavky na zákaznickou podporu jsou zpoplatněny dle aktuálního ceníku.

5134336.jpg

Školení

 

Co se dozvíte na našem školení o eshopech?

 

Vím, co vše potřebuji?

Dozvíte se, co je potřeba znát před tím, než zadáte eshop do výroby. Jak přemýšlet o svém obchodu či službě, aby byl eshop co nejúspěšnější. Uvedeme Vás do problematiky e-shopů, jak fungují a co nabízí. Proškolíme Vás v práci s administrací, abyste se mohli o svůj e-shop starat sami.

 

S čím vám poradíme:

 

1. S výběrem platební brány

Zjistíte, jaké druhy plateb si můžete na eshopu zvolit, jaké jsou platební brány, co jsou klasické metody a co bezbránové platby. Poradíme Vám, jaké způsoby platby jsou nejvhodnější pro Váš eshop.

 

2. S výběrem dopravců

Probereme s Vámi, z kterých dopravců si můžete vybírat. Máme k dispozici srovnání jejich služeb, palivových příplatků, možnosti nadrozměru apod. Vysvětlíme metody napojení nebo ručního zadávání svozů.

 

3. S výběrem ERP

Pomůžeme Vám vybrat systém, který Vám bude vyhovovat a ulehčí Vám práci. Díky němu vyřešíte sklady, fakturace, příjemky, výdejky, inventury, vedení skladu, automatizaci i napojení na systémy třetích stran – banky, dopravce atd.

 

4. Se způsobem logistiky

Naplánujeme s Vámi do detailů, jak bude probíhat cesta od objednávky na eshopu až po doručení produktu klientovi. Zde totiž není prostor na chyby.

 

5. S náležitosmi legislativy

Součástí eshopu je také nutná legislativa. Pomůžeme Vám vyřešit Obchodní podmínky, GDPR, Cookies a povinné údaje UooU i Novelizaci.

 

6. S obchodními záležitostmi

Naše školení zahrnuje také předání zkušeností ze světa obchodu. Probereme s Vámi, kdo je Váš zákazník, kde ho najdete a jak si ho udržíte.

 

7. S analytickými nástroji

Heslo funkčního eshopu je – vše co dělám, měřím! Vysvětlíme Vám jak využívat GA, facebook Pixels, Search console, Tag manager, Matomo, Hot Jar nebo Mergado.

 

8. S metodami obchodu

Také Vám poradíme, jaké jsou nejúspěšnější metody prodeje. Jak se tvoří nabídka na úvodní straně eshopu, na sociálních sítích i v offline světě. Jak zákazníky pravidelně informovat, vytvářet motivační programy a slevové akce. Jak fungují srovnávače nebo affiliate programy.

 

jason-goodman-m2TU2gfqSeE-unsplash.jpg


Školení probíha 2 dny po 4 hodinách.

Cena: 16 300 Kč

 

Co by Vás ještě mohlo zajímat:

Vytvoření e-shopu
Možnosti e-shopu
Jak začít
Provoz